czwartek, 22 sierpnia 2013

Wiersz..

Widziałeś kiedyś tęsknotę...?
Nieee...?
To spójrz na mnie...
Spójrz mi prosto w oczy i powiedz co widzisz...
łzę...?
To nic...
Teraz dotknij serca...
Czujesz...?
Tak...
To ból...
Ból, który nie ustąpi...
Zobacz na usta...
Spójrz...!
One już się nie uśmiechną...
Nigdy...
A teraz powiedz co Ty czujesz...
Nic...?
Smutek...?
żal...?
No powiedz...!
To przecież nie boli...
Mówisz, że chcesz mojego uśmiechu...
Daj powód...
Daj wiarę...
Zaufaj...
... Ja i tak Ciebie kocham...
Za uśmiech...
Za sposób bycia...
Za... Wszystko...
Wiem, że Cię kiedyś zobaczę...
Dotknę...
Przytulę...
Poczuję Twego serca bicie...
Teraz pomyślę o Tobie...
O tym jak będzie...
O Nas...
O wszystkim...
I wiesz...
Maluje mi się uśmiech...
A wraz z nim łzy spływają..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz